Ce mai este…cum mai este….

Parca traiesc toata saptamana doar pt ziua de sambata..sa apuc si eu un pic de relaxare..de odihna…si niciodata nu reusesc sa am parte de toate astea.

Vineri..zi de munci,  doar avem o campanie mare de terminat..dar cred ca sunt singurul om care se agita, caci sefa mea..m-a parasit si m-a lasat balta timp de 2 zile. Incept sa cred ca am sa fiu singurul  om care o sa munceasca de sarbatori…nu pare nostim, si nici nu e.  Asa ca am lasat muncile si ma plecat la transport….pe un firg teribil..si de la 12 pana la 6  seara am stat in acel frig cumplit, ma mir ca nu am racit, inca. Si uite asa ca si marti cu cele 3 ceasuri rele, vinerea nu s-a lasat mai prejos…si  sa stricat caldura la masina….si multe alte prosti…care ne-au facut sa intarziem destul de mult cu transportul….dar a plecat pana la urma..si asta conteaza…cred.

In fiecare saptamana o sa avem trasnporturi…si desi am primit o invitatie la Bucuresti pt sarbatori cred ca o sa fiu nevoita sa o aman….iar o aman,..iar nu ne vedem..oare unde sunt zilele alea cand puteam sa plec oriunde?

Ajunsa acasa inghetata si obosita am vrut sa ma relaxez la un film..dar dea..a picat netul….asa ca am vrut sa sun un prieten dar si telul era picat….deci a fost o seara de meditatie profunda…ca ce altceva poti sa faci cand toate pica?

Azi e sambata si ca in fiecare sambata se iesa la baut cu gasca, sau cu o parte din ea…asa ca iar am sa vin spre dimineata acasa. Si azi am zis ca lucrez….dar cheful m-a lasat din momentul in care am parasit patul..nu cred ca am sa lucrez, nu cred ca am sa ies azi din casa….pana diseara, cred ca am sa lenevesc doar..mi-e dor de asta.

Imi amintesc demult tare cand eram in camin inca….in perioada mea tanara, .ca eram racit bocna…si prietenul meu de atunci m-a sunat sa ne vede,…Cum eram in ultimul hal am zis ca nu se poate si totusi m-am trezit cu el la usa, venise cu o punga mare de portocale si niste bomboane halls..si desi m-a simteam ca dracu a fost nostim…..cred ca de asta am nevoie acum…de o punga mare de portocale si de bomboane halls😀

Leave a Reply

