La multi ani mie!

Se spune ca lucrurile frumoase nu se uita, nici cele urate nu ar trebui.

Iti amintesti primul sarut?..sau prima iubire?…sau prima despartire?

Eu nu!

Tu, tu?:D

Imi amintesc toate …le vad ca pe niste poze uitate…ca pe o ilustratie de carte…dar ce nu-mi amintesc sunt sentimentele, emotiile, trairile care ma incercau atunci. Primul sarut, o imagine a 2 oameni ..ma uit la ea si nu te recunosc..nu ma recunosc..nu reusesc sa vad ce simteam atunci, doar o simpla,  vaga amintire distorsionata probabil de timp.

Nu pot sa imi amintesc nici primul saru, nici prima iubire, prima strangere in brate, prima despartire , prima dezamagire, durerea, ura dorul, nu pot!.Eu ..care am uitat pana si sa merg pe bicicleta…si sa spune ca nu se uita niciodata. Doar eu uit toate?…e bizar…nu-mi amintesc nici macar prima ciocolata …sau primul pahar de vin.

Oricat as incerca sa caut in mine nu gasesc sentimentele si intensitatea lor…gasesc doar o amintire  mototolita bine si schimbata. Vezi tu…de aceea poate nu mi-e dor  cand ma gandesc la trecut si nu pot sa rad cand ma gandesc la tine…nu stiu cum ma simteam cand ma tineai in brate, stiu doar ca adoram asta…dar cum era? nu stiu cum ma simteam cand eram suparata pe tine ..dar stiu ca puteam sa zdrobesc pamantul intreg doar cu o singura privire…nu stiu nici macar cum ma simteam cand  am mancat prima ciocolata sau prima pizza..imi amintesc ca era bunaaa!!! dar ce inseaman acel ” bunaaa!!! “….nu mai pot defini.

Si oare cum traiesc oamenii ani de zile …oare ei isi maintesc tot ce eu uit? Oare isi amintesc de ei din trecut si pot trai cu ei din viitor?

O prostie de carcasa din oase  care umbla aiurea de colo colo…asta sunt..

La multi ani mie?…la cati de multi oare?..si la cate chestii uitate?

Leave a Reply

