Dupa Craciun

Ei bine…zilele astea au fost pline….cam ca la toata lumea……in primul rand a venit mosul si a tot vent…mi-am umplut casa de dulciuri si de chestii…care nu mai incap pe nicaoeri….cred ca mosul ma iubeste :D…la cat de  cumintica am fost mosul a venit mai bogat ca in alti ani….normal, pentru ca merit😀

Dupa mos au venit prietenii….in prima zi de Craciun am iesit cu ei la baut limonada….caci vin nu mai incapea..am stat la vorba pana tarziu in noapte, ne-am facut planuri…a fost fain…asa cum trebuia si sa fie

In a 2-a zi de Craciun am fost la masinute cu gasca…din pacate a fost cam plin la masinute asa ca ne-am oprit la baut…vin de data asta….desi cam tare pt  mine, dar  am dus pana la capat misiujnea.

In a 3-a   am iesit cu prietenii,  din nou…normla :))……sa jucam Catan….si ca de fiecare data cand te apuci de joace stai  ore bune si tot joci si uite asa s-a facut noapta….si eu tot castigam…asta pt ca am fost in echipa buna, desigur :))). Cand am plecat spre casa era deja noaptea tarziu..si ceata…si atat de frumos…daca era si un pic de zapada ar fi fost perfect …dar nu a fost…

Azi am zis ca nu stau degeaba…..si sa  profit de zilele ramase inca libere si sa merg la film….la Frozen..ca de cand am vazut reclama am vrut sa ajung pe la el…imi plac animatiile,  ce pot spune🙂 A fost superrrrrrrrrrrrr,  mi-a placut la nebunie.  De mult nu am mai vazut o animatie asa faina.. merita vazut🙂

Si uite asa se cam termina si cu Craciunul..oricum de mult nu am mai avut un Craciun asa de fain….se pare ca pana la urma 2013 se incheie bine🙂

Leave a Reply

