2014

Iaca  ca a mai trecut un an…In sfarsit am scapat de celebrul 2013,  un an rau dupa parerea mea si nu cred ca a ramas cineva neatins de rautatea lui…dar ce stiu eu?😀

Nu stiu daca 2014 va fi un an bun…nu cred ca o sa mai fie vreodata un an bun pt mine….ultimii mei ani au fost destul de prosti…cred ca odata ce imbatranesti lucrurile se schimba…si toate chestiile devin mai  …grave!

Nu prea am planuri de rev……adica am…dar….dar stiu sigur cum as vrea sa-l petrec  si  nu voi reusi…nu ma intreba de ce.

As vrea sa ma urc in tren ..mi-e atat de dor sa merg cu trenul. As alege o destinatie indepartata..un drum de 12, 18 , 20 ore… si uite asa,  pe drum leganata,  la 12 noaptea as bea un pahar de sampanie iar auzul imi va fi mangaiat de o muzica sacadata…tucu..tucuu tucuu….

Vise, revul il voi petrece in bt, inconjurata de oameni ….ca de fiecare data…de data asta intr-un club…..bex…..trist, dar adevarat

Un an mai bun sa fie…pt toti🙂

Leave a Reply

