Vulcanii noroiosi

Martie, primavara, soare , cald….dupa o perioada lunga de ploi si frig.

Si luni.

Weekend-ul fu plin, si frumos…prima excursie de anul asta….Vulcanii noroiosi!

La 6 dimineata ne-am adunat toti veseli si plini de energie si am luat-o la drum….drum lung, in care am intalnit de toate..ploi grele, ninsoare, frig, f frig..iar mai aproape de Buzau, soare si caldut..si bine.

Prima oprire a fost la o manastire pe care am gasit-o pe drum..vroiam sa luam vin de acolo, dar nu am luat….ne-au speriat calugarii, poate?…am lasat manastirea si a pleact spre Lacul Siriu. Lacul arata superb..mare si frumos, inconjurat de munti si de o culoare verde -albastrui superba….poze din pacate nu pot sa pun pe blog…deci le  gasiti pe fb-ul meu😛

Tot in Siriu ne-am si cazat..la o pensiune f simpatica, din pacate fara piscina, cum am fi vrut,  dar cu leagane si cu camere foarte dragute si curate…a fost bine.

Dupa cazare ,  am luat-o spre Muzeul chihlimbarului,  am vazut chihlimbare romanesti,  frumoase si mi-am cumparat si unul..hihihi!.Dupa muzeu am luat-o spre Așezămintele Rupestre- Complexul Alunis. din pacate si pana la Muzeul chihlimbarului, cat si dupa, pana la Alunis drumul e f prost….se poate merge cu masina o parte, apoi pe jos. Complexul de asezemite rupestre e mult mai mare, de fapt e considerat Athosul Romaniei, noi am vazut doar cel de la Alunis..mai era si la Nucu,  dar dura 7 ore si trebuia ghid,..iar noi nu avem timpul asta…..

Complexul arata superb….o bisericuta albastra..grote in piatra…cimitir si un peisaj super….chiar si drumnul pana acolo e nostim..case vechi de tara..oameni fff primitori…mi-a placut.

Cum se lasa noaptea am luat-o spre pensiune, unde ne-am dat in leagane..am baut vin si visinata, si ne-am culcat destul de devreme..eram franti si a doau zi mai trebuia sa vedem chestii.

Dis de dimineata am plecat spre Vulcanii noroiosi…Prima oprire a fost la paclele mari. De 3 ani tot  incerc sa ajung la vulcani si in sfarsit am ajuns..si arata superbi…..zici ca esti pe luna…noroi peste tot :))) ei nu ciar, dar vezi  cratere frumoasa, care bulbucesc la tine si un peisaj divin…Paclele mici mi-au placut mai mult decat Paclele mari, mi s-au parut mai spectoaculoase…dar in principiu Vulcanii noroiosi arata superb.

Dupa vulcani am plecat sa vizitam Manastirea Berca cu riunele de ziuduri de manastire cetate…frumos si aici

Dupa manastire ma luat-o spre casa….si uite asa s-a incheiat si priam excursie de  anul asta….abia astept umatoarele, caci nu vreu sa stau deloc, deloc, deloc acasa🙂

Si cred ca a fost cel mai reusit 8 martie de pana acum :()

Leave a Reply

