Munci

Munci. Se aduna si din astea…din cand in cand….nu sunt angajatul model, sub nici o forma….nu mi-e rusine sa o spun, nu-mi place sa lucrez.

Daca ar fi dupa mine viata mea toata ar fi mai  libera….cu plimbari  lungi..calatorii multe.. somn de voie si relaxare…din pacate nu se poate asa. Am o perioada destul de plina la servci si asta ma face sa fiu trista….

Ieri seara privem melancolica pe geam,  incercand sa inteleg sensul lumii….a meu ..a fericiriiiii!!..si a muncilor astea inutile. Era seara si oamenii, nu toti, doar unii, incepeau sa mature strada….2 barbati, unul pe un trotuar, celalalt pe altul,..lijoc. Maturau tacuti….mi-am lipit okii cu geam si cu tristete in suflet, ii priveam,  incercand sa-mi dau seama…daca sunt mai fericiti decat mine…..nu pareau fericiti…

Unul din el matura linistit trotuarul….a adunat ceva mizerie..nu f multa…si chiar ma intrebam ce o sa faca cu ea…Matura usor dinspre trotuar, in strada…pana a ajuns la un canal…apoi tacut, ca asa ii statea bine a maturat tot gunoiul in canal. Interesant, am zis  si am parasit geamul de care era lipita pana atunci….Am ras..

Si pt ca acum cateva zile cineva a postat o poza cu o carte pe fb..m-a inspirat…azi mi-am dat si eu comanda de Isabel si apele diavolului…..o sa ajunga peste 2 saptamani..si atunci am sa fiu fericita..ca am cam ramas in pana de carti….bizar, dar cam asa e.

Leave a Reply

