De prin Iasi

Ieri am tras o fuga pana in baranul Iasi. Mi-am dat seama ca au trecut 12 ani,  de cand am pus pentru prima oara piciorul pe acolo, sau cam asa ceva.

Drumul mi s-a parut lung,  de data asta, poate pt ca a fost si plin de neprevazut…a inclus pana si o intoarcere din Harlau in Botosani si apoi iar am plecat, pana la urma am ajuns in Iasi….caci asta era ideea

Nu am avut mult timp la dispozitie…..dar am reusit cat de cat sa ma plimb,  prin locurile care odata imi erau atat de dragi….o parte mi s-au paru neschimbate,..o parte foarte  schimbate…dar parca puteam sa ma vad pe mine, de acum multi ani,  plimbandu-ma pe  acolo..cu tine..sau fara….cu prietenii  mei de atunci si cu gandurile  de atunci.

A fost frumos…mi-a placut ieseala…..mi-a prins bine…..am scapat usor de o zi de munca si asta e tot ce conteaza si deja e marti,  deci saptamana asta o sa fie buna …e deja mai scurta…si partea ce-a mai buna a fost ca mi-am luat papica bunaaa bunaaa de la un restaurant vegetarian :D…nu am mai papat atatea minunatii pana acum😀

Leave a Reply

