Ma intreb

Daca as fi in locul pamantului m-as sinucide, doar din simplu motiv ca as avea oameni… Ma intreb daca el, pamantul adica, are aceasta optiune?….daca vrea sa se sinucida, poate?…se poate arunca intr-o gaura neagra si sa nu mai fie?

Acum cateva zile in urma m-am vospit albastra…mi-a iesit un fel de verde pana la urma, dar am de gand sa mai insist si sa ma fac albastra, chiar daca trebuie sa trec la lucruri mai serioase, cum ar fi, sa inlocuiesc albastru de metil, cu o vopsea de par :P…Ma intreb, pana la ce varsta am sa mai pot umbla cu parul albastru?..cu pentagrame la gat si cu lant la pantaloni?…Ma intreb daca nu mi-a cam trecut vremea…..daca nu e timpul sa fiu serioasa si eu.

Azi am fost nevoita sa imi curat calcul de praf..nu am mai facut asta de mult si trebuia sa merg sa imi cumpar memorie….pt ca, nu prea mai vrea sa merga..Ma intreb de ce mi-a luat aproape un an sa il curat?..stii cat praf era il eu?😀 ..si acum, cu memorie noua, trebuie sa-mi reinstalez si windows…ma intreb ..la ce imi trebuie toate astea?

Ma intreb daca o sa vina ziua aia cand am sa plec undeva…vara asta…anul asta….viata asta…

Ma intreb ce mai faci tu?….si tu?…si tu?…si ma intreb de ce sefa mea are atata chef de munca in fiecare zi?.

 

2 thoughts on “Ma intreb

Leave a Reply

