De toate..pt tonti

Iaca ca e sambata, am scapat cu bine de o saptamana destul de nebuna…inca una si vin sarbatorile…e de bine😀

Urasc sportul, nu sunt o persoana activa…sunt destul de sedentara, si de puturoasa :P…singura miscare pe care o fac, se rezuma la  cateva plimbari lungi…si totusi..de o luna am inceract cateva exercii…din simplu motiv ca sunt prea sedentara, ceva simplu…foarte simplu…si mare mi-a fost mirarea cand am observat ce incep sa apara muschiuleti pe ici colo…asa fara nici un pic de efort, pt ca nu-mi place efortul.

Poate faptul ca sunt slaba m-a ajutat, ca nu prea am grasime de dat jos..dar uite asa..cum m-am miscat 5 minute de pe un picior pe altul…a aparut muschiletul….e mic el, dar exista..o fi de bine?..o fi de rau?…cine poate stii oare?….noroc ca vine Pastele si am sa ma fac ca o vaca….dar mai vin si zilele libere la care visez ca o nebuna….

Pana una alta mai am de facut curatenie prin casa, prin calculator si peste tot….dupa cum am spus…sunt f lenesa…si vremea asta nebuna ma face sa fiu si mai lenesa😀

Leave a Reply

