We are young

Aseara a fost nebuneala mare…..ne-am adunat mai multi si am iesit la dans…in amintirea vremurilor demult apuse….Imi era dor sa dansez, desi nu-mi place…si nici nu dansez, ma prostesc mai mult, recunosc! chiar nu stiu sa dansez.

Oricum..cu antibioticul intr-o mana,  sunt sub tratament…cu un ” Safe sex” in cealalta, a inceput destrabalarea.

Ce-a mi-a placut a fost ca localul era plin….mi-a amintit de perioada cand mergem la Balul Bobocilor, si desi fu  plin..nu ne-am inhibat deloc….ne-am prostit tare, asa cum facem noi, …..chiar mi-a lipsit o petrecere din asta, nebuna.

La 3 am ajuns acasa…destul de obosita, o fi de la varsta?….poate, dar oricum am ajuns destul de bine dispusa.😛

Azi o sa fie bine, de saptamana viitoare incepe distractia cea mare….acusi acusi …nu mai e mult!🙂

Leave a Reply

