Slanic Moldova

Am cautat o destinatie cat de cat aproape de Bt…si uite asa am ajuns la Slanic.

Am plecat sambata dimineata ..si in cateva ore am ajuns, ne-am cazat repede..la un hotel dragut ..Euro Vacanta ii zicešŸ˜›..stupid nume, stiu :P….

Dupa ce toate lucrurile au fost rezolvate, am plecat la plimbare prin statiune…mai intai la izvoarele minerale…unde am baut tot felul de ape cu gust bizar, dar bunute…ne-am plimbat pe langa cascade…am urcat pe tarseul celor 300 de scari..si am urcat in varful muntelui..am coborat in pustietate si ne-am cam ratacit un pic..dar pana la urma am gasit si drumul spre hotel, undeva spre seara.

Cum am ajuns la hotel am si facut tusti in piscina, o piscina enorma..in care eram doar noi ..perfect nu?…asa ca ne-am balacit bine de tot.

Dupa piscina ne-am adunat in camera unde am baut vin adus de la Paris si cornata cumparata din Slanic…si am jucat Catan pana noapte tarziu…apoi am dormit :d

Dimenata am mai tras o tura la izvoare,,..si am plecat sa cautam niste castele, Castelul Stirbei
si Castelul Ghica si le-am si gasit, dar nu le-am putut vizita ca na, nu te lasa omul..asa ca am plecat la salina din Tg Ocna.

A fost f fain in salina..ne-am laut niste masinuteĀ deĀ Ā karting si ne-am invatit prin salina de nebuni…a fost superb. Aaaaattattt de mult mi-a placutt!!!!.

La intorcere ne-am dus si la Castelul Rosu din Bacau..dar si asta era inchis..deci iar ma stat la poarta ca prostii…asa ca ne-am intors acasa.šŸ˜›

Leave a Reply

