Cheile Tisitei.

Nu am mai scris demult despre excursiile mele….nici despre Paris, despre mare, despre Miclauseni, sau despre Ipotesti….nu am prea avut timp…nu prea am avut chef…..dar hai sa scriu despre Cheile Tisitei.

Unde sunt astea?..prin Vrancea, acolo unde sunt cutremure :p….nu am prins nici unul din pacete. Am plecat de dimineata si dupa 5 ore de mers am ajuns in Lepsa, unde ne-am cazat.

Probleme au fost de la inceput,  mda, noi am facut rezervare pe booking..si oamenii aia nu cred ca au auzi de net pana acum…nu inteleg de ce si-au pus pensiunea atunci pe booking, dar hai sa lasam asta, deci camarutele noastre cu cada cu hidromasaj au fost date la niste bucuresteni, iar noi..am fost pasaportati in sat, la o casuta.

2 camere simple..ca la tara..si cu baie la comun….dar nu am facut mofturi ..am stat asa, si fu bine…..gradina mare cu o iarba mai verde decat verdele..leagan…si munte….si ce poti sa vrei mai mult?

Nu am venit ca sa stam la pensiune, nu?….asa ca am plecat prin Cheile Tisitei….traseul de 5 ore, dus- intors….si superb….izvoare, mici cascade, stanci..urs, dar din pacate, sau din fericire nu ne-am intalnit cu ei….doar cu cacuta lor, care era aproape la fiecare 20 de pasi. Traseul se termina cu un tunel.

Noi cum am ajuns destul de tarziu in zona, am ajuns la tunel cam pe inserate, cand deja toata lumea se intorcea din chei..si programul de intrat se inchidea la 4…si am cam ramas singuri in chei….dar nu ne-am speriat, am vizitat si tunelul. Tunelul fu lung si intunecat…si la intrare scria sa avem grija ca cica ar cadea pietre, si prin tunel erau o groaza de pietre cazute….din fericire nu a cazut nici una in capul meu😀

Cum deja incepea sa se intunece si erau ursi in chei..la intoarcere am fost cam galagiosi , speram asa sa tinem animalele la distanta de noi….si le-am tinut ca nu a aparut nici ursul, nici rasul si nici lupul, sau capra neagra care populau aceste chei…si am cantat si am tipat cat ne-au tinut plamanii.

Seara a fost superba..cu Game of Thrones si cornata + vin.

A doua zi am plecat spre Manastirea Lepsa…o bisericuta din lemn veche si f frumoasa….iar dupa manastire am plecat la Cascada Putnei. O cascada superba, si mare si faina….si desi nu aveam voie sa coboram pana la ea, am coborat si ne-am plimbat in voie, si nimic nu ne-a oprit.

Superba cascada, superbe cheile, superba excursie….si dor sa plec din nou…cu asta am inceput ziua de azi….si poze, multe poze🙂

Leave a Reply

