Bem si bem si bem….si…

Cum la munci e relaxare mare in ultima vreme….am profitat de zilele astea libere si am tinut-o intr-o bauta…treaba a inceput de joi.

Joi am iesit la pizza,  la vin..si la vorbarie…a fost o seara relaxanta si am ajuns acasa pe 7 carari..si nu a fost din cauza pizzei

Vineri a fost seara de film, cu gasca..am fost la Dracula Untold..mde, filmul nu mi-a placut..probabil pt ca nu prea imi mai place nici un film in ultima vreme…( excludem serialele😛 )..dupa film, am mers la baut..si iar am ajuns acasa pe 7 carari..si nu a fost din cauza filmului.

Sambata a fost meci..si am iesit sa vedem si noi meciul…..ca nu am ma ajuns deca la sfarsitul meciului e altceva..Am mers la  La Povesti, unde am baut cat am putut..dupa ne-am mutat in Chrome si acolo a inceput nebuia…sa fi fost si berea amestecata cu Absolut de vina?…cine mai stie?…oricum am ajuns acasa pe 7 carari..si nu a fost din cauza meciului.

Ieri am iesit la pozat..am pozat ce ma pozat si m-am trezit cu 3 pui de pisica…negajita tare, de acest cadou am iesit la baut…si am baut…..asa ca am ajuns acasa pe 7 carari si nu o fost din cauza pozatului.

Azi incepe o noua saptamana..cu provocarile ei…sfarsitul ei stiu cum o sa fie, dar sa vad pana acolo cum ajung😛

Leave a Reply

