Octombrie cu fulgi

Prima ninsoare sanatoasa din toamna asta🙂

Nu m-am putut abtine sa nu ies afara….sa nu simt fulgii jucausi pe fata mea si veselii cum sunt se bateau care sa ma atinga primul….si m-au atins multi🙂 iar in cateva clipe eram alba.

Am strans in graba o mana de zapada proaspat cazuta si am facut un prim bulgar, si ce bine se simtea rece si pufos in palmele mele calde.

Oamenii grabiti merg aiurea, imbufnati, ascunsi sub umbrele uriase…de ce se ascund oare?..de acesti fulgi atat de placuti?

Ma opresc in mijlocul drumului si privesc cerul zambind. Pufosenii alb pica din cer necontenit.

Un tanar trece repede pe langa mine si-mi sopteste:

– ” Iti sta bine cu zapada!”

Leave a Reply

