De weekend

Sambata am fost la plimbare prin beciurile din Centru Vechi. Am auzit cateva povesti cu  ele dar nu le-am vazut niciodata..nici nu stiam exact pe unde se afla…acum stiu🙂. Sunt in jur de 6 beciuri..2 din ele fiind etajate, 2 renovate,  imprastiate frumos prin Centru Vechi, pe unde nici nu te astepti🙂. Pacat ca nu sunt promovate mai mult, pacat ca putin stiu de ele si pacat ca nu sunt f accesibilie publicului larg, inca….pentru ca, cred ca as sta numai prin ele, toata ziua, toata ziua toata ziua!😀.

Oricum plimbarea prin aceste locuri minunate a meritat din plin. Am vizitat si o fosta crama, un loc despre care am auzit povesti cum ca era f faina…acum era uitata, plina de praf si panze de paianjeni. Am facut ceva poze..le puteti vedea pe fb ( aici nu mai pot incarca poze ca mi-am umplut spatiu acordat pt aceasta treaba). Dupa ce ne-am plimbat prin beciuri am ajuns la baut, sa ne incalzim putin..si totusi ..nu m-am incalzit deloc.

Frigul din zilele astea ma omoara incet, incet….

Duminica am iesit la film..cum nu am gasit nici nu doritor pt Annabelle am fost la Automata…Nu pot sa spun ca mi-a placut filmul…pt ca nu era cine stie ce, dar in grup e intodeauna fain sa vezi ceva, fie si un film prost. Dupa am mers la vinut si desi aveam chef de un vin fiert..m-am linistit si am luat unul, normal😛 si o pizza ca sa ma incalzesc….

Frigul din zilele astea ma omoara incet, incet……

Leave a Reply

