Cheile Zugrenilor.

Weekend-ul imi fu frumos…caci tare mi-a fost dor de o plecare departe..si uite ca am reusit sa mai scap 2 zile din Bt. Am vizitat Cheile Zugrenilor.

De dimineata am plecat si am mers drum lung pana in V-D Arieni, mai exact in satul Sunatori,  unde pe malul Bistritei Aurii se afla si cabana noastra…singura din zona, de altfel…care era f frumoasa. Si uite asa doar cu 100 de ron de camera ne-am cazat. Nu mi s-a parut scump, iar camere erau superbe..mari si incapatoare cu un living frumos si un pat mareee si bunnnn!!!!

Dupa ce ne-am cazat am plecat la plimbare prin chei, pe malul Bistritei….cred ca vara e superb acolo, desi nici toamna nu e rau :P…am mers pe langa apa, pe langa stanci, pe poduri miscatoare si cand ne-a prins noaptea pe drumuri ne-am hotarat sa ne intoarcem la cabana, unde am baut multtt vin si am jucat Catan…si am castigat eu, da! Ca sa se stie😛

A doua zi am plecat prin munti..am facut un traseu cam de 4 ore dus – intors, ne-am bucurat de aerul curat si de mirosul de brad, am admirat peisajul superb si ne-am simtit bine. Apoi am plecat spre casa…si mai cu ceta..mai fara ceata..am ajuns si noi home.

Ce imi rezerva weekend-ul asta,nu stiu .,.dar abia astept sa vad🙂

Leave a Reply

