De mos…

Da, da…aseara a venit mosul si pe la mine…mi-a adus multa ciocolata, o sticla de vin, o agenda cu buhe, cum imi doream , suc si alte prostioare. Am fost cuminte se pare anul asta, mosul a fost bogat.

Seara s-a lasat cu un party mare…am stat pana la 4 dimineata….dar ce a iesit acolo nu se poate spune in cuvinte :))))….a fos tare…nostim :P…..parca imi era dor de o destrabalare din asta nebuna….dar in seara asta o iau de la capat..alt paty, alte nebunii….si deja am dureri de cap..si sunt super obosita….cum o sa fac fata iar la o destrabalare?…nu stiu…am sa vad diseara..

 Dar pana atunci cine spunea ca iarna e naspa?…nu poate fi…e plina de cadouri, si de distractie😛

Leave a Reply

