Sfarsit de 2014…..

Vrem sau nu la noapte se incheie anul…..Nu stiu de ce toata lumea trebuie sa se bucure si sa petreaca, eu nu vreau sa petrec, dar trebuie.

2014 a fost un an bun..si rau…dar a fost bun :)…am fost la Paris si asta pare a fi tot ce conteaza..si mi-e un dor teribil de Paris.

Si pt ca anul se sfarseste aici ..am de gatit azi….urasc sa gatesc..nu ma pricep si nu-mi place..dar dea….omul mai trebuie si sa papa din pacate.

Si fie ca am  sa am chef sau nu, diseara o sa trebuiasca sa fiu la Endo…sa ma bascacarez pe acolo…si nu am chef..vreau doar sa dorm azi….doar sa dorm.

Oare sunt singurul om care nu are nici un chef de rev anul asta?

Un 2015 mai bun si mai frumos sa aveti….cu tot ce va doriti in el….si o noapte plina de nebunii, pe care sa nu o uitati tot anul🙂

Leave a Reply

