2015

Am trecut si de rev cu bine😛

Imi amintesc in anii trecuti era la moda sa dai mesaje pe telefon…poate mai e inca la moda, nu stiu..eu nu mai dau asa ceva de cativa ani…Era o alta perioada cand era la moda sa dai mesaje pe messenger la toata lista..poate o mai fi la moda, nu stiu..eu nu mai dau de mult..de fapt nici nu mai deschid messenger…….dupa era la moda sa tragi toti oamenii pe care ii ai la prieteni  pe fb intr-un post in care le urezi de toate..poate mai e la moda, nu stu…eu nu fac din astea.

Dar nu asta am vrut sa spun…ci ca am reusit sa intru intreaga in 2015….dupa un rev..nu foarte reusit ci doar reusit….desi la inceput petrecerea parea un pic monotona, pana la sfarsit a iesit cum a trebuit….dar ultima parte in care am asteptat un taxi 20 de minute in ger nu a fost asa nostima….inca nu pot scoata frigul din mine…desi de cand m-am trezit beau ciocolate calde in continu😛

SI gata, a trecut si sarbatoare mult asteptata de toti..sa vedem de acum ce o sa urmeze….

Eu am o groaza de planuri pe anul asta..sper macar cateva sa iasa bine😛

Leave a Reply

