Lacul Sf.Ana, Tinovul Mohos, Baile Tusnad si eu…mai mandra decat toate!

In prima zi am fost la Lacul Sf Ana…si desi era destul de frigut am zis ca ne bagam un pic la balacit si m-am bagat :d…nu am putut sta foarte mult ca a inceput o ploita mica..dar s-a racit destul de tare, deci de balacaela nu a mai mers. Apoi am urcat undeva mai sus, de unde sa vedea lacul frumos ..am fost mandra de mine …cu piciorul meu am zis ca pana la anul nu ma mai catar pe munti, dar nu m-am putut abtine..asa ca m-am urcat si eu un pic .. seara ne-am dus la plimbare prin Baile Tusnad..am baut apa minerala de la izov..dar in rest statiune nu mi-a placut..era cam in paragita..nici un bar, nici o terasa..statiune de pensionari asa… deci cam nasputa…asa ca seara a fost monotona..

A 2-a zi am vrut sa mergem la lacul Ciucas si la Baile termale…am ajuns la lac si era in paragina ..lacul era de vanzare ..nici o treasa ..nimic in jur…ne-am cam intristat si am zis sa ne intorcem la lacul Sf Ana sa vedem Tinovul …desi ma temeam de traseu am zis ca ma bag..si m-am bagat..a fost superbbb…am vazut plante carnivore …si mai multe chestii .e frumos acolo…dupa am urcat un munte ca sa vedem Tinovul de sus…desi am urcat cam greu, m-am descurcat…..ne-am intors iar la baile termale..cu gand sa facem o balaceala inainte de a pleca spre casa..si dupa ce am stat jumate de ora la coada s–au umplut baile..capacitatea find de 200 de persoane ..si trebuia sa asteptam o ora sa se goleasca….deci nu am plecat fara balacela..asa ca m-am cam suparat…desi a fost frumos si asa cum a fost….si drumul a fost greuuuuuuuuuuuuuu si groaznic de plictistor..ne-a bagat GPS-ul pe un drum de tara unde cam o ora am mers cu 30 km la ora..am zis ca murim :)))..pe la 12 am ajuns si eu home…si uite asa a inceput si o noua zi de luni..putin mai plictisitoare decat cea de ieri..sau poate nu…avem de organizat o petrecere surprinza😀..sa vedem ce o sa iasa😀

Leave a Reply

