Ciocanesti- Colibita

Weekend;ul mi l-am petrecut in  Ciocanesti…multaaa agitatie si nervisori inainte de plecare, dar excusria a fost superba, Prima oprire a fost in Fundul Moldovei :)))..unde am urcat pe munte si am cules afine si fragi si de toate.plante medicinale..tot tacamul…..si unde am stat cateva ore bune..m-a ars soarele toata..sunt rosie ca un rac :))..dar a fost ok. Dupa am ajuns in Ciocanesti unde ne-am cazat si am mers sus pe munte la o manastire de acolo..peisaj era superb.am vazut o herghelie de cai superbi..era sa ne busim masina…dar pana la urma am ajuns cu bine in sat..unde am oprit la o pensiune si am papat atat de bine..cartofi cu muraturi, bere de casa si lapte batut..cel mai bun lapte batut pe care l-am mancat vreodata….iar seara ne-am plimbat un pic prin sat..apoi bauta, un pic de joace si nanic.

A doua zi trebuia sa vizitam  o biserica din lemn, din sat …dar in schimb am plecat spre Colibita…unde mi s-a parut superb….din pacate nu mi-am luat costumul de baie…ca as fi facut o baie in lac…dar asa , mi-am bagat doar picioarele un pic..dar a fost fain si asa… Colibita?..superb e acolo..lacul imens.o priveliste superba….o mica cascada , prea frumos😀..apoi drum spre casa..cu ceva opriri…excursia pe mare a fost faina…. m-am relaxat un pic..mai vreau munteee! nu mi-a ajuns ..ah..niciodata nu imi ajung excursiile astea mici ..dar ce sa fac?..ma multumesc si cu atat, decat deloc.

Astept weekendul viitor..poate o sa fie o alta iesire..cine stie?😀

Leave a Reply

