HIM, ARTMANIA, Deva, Timisoara, Sibiu, Sighisoara.

4 zile nebune..si pline..asa cum au ajuns sa fie la mine toate excursiile..multe de vazut si de facut intr-un timp asa de scurt..dar fu perfect!.

Prima oprire a fost la Deva..unde am dormit …dupa un drum destul de epuizant..distanta mare nu gluma…oboseala mi-a trecut instant dupa o baita excelenta intr-o cada cu vibromasaj si spumaaaa!!…..ahhh!!..ce bine a mai fost .Seara ne-am plimbat un pic prin Deva..am papat ceva si cam atat. A doua zi am vizitat cetatea Devei..frumoasa tare fu ..si panorama..si cetatea si liftul cu care urci pana la ea😛.

Am lasat cetatea in urma si am plecat spre Timisoara..Timisoara nu mi-a prea placut..nu am apucat sa vizitez forte multe din ea, dar ce a vazut nu m-a impresionat foarte tare. Seara concert Him. Trupele din deschidere nu mi-au placut, dar am trecut repede peste ele si am ajuns la HIM, care au fost ok..din pacate sonorizarea a fost incredibil de prosta.si desi se chinuiau baietii sa cante ok ..nu prea reuseau sa scoata mare lucru…oribila sonorizarea, oribila.dar aici nu e vina trupei…probabil ca s-au auzit si eu ca suna naspa si s-au cam plictisit si nu ii condamn..organizarea a fost naspa.. trupa a fost un pic reci cu publicul..dar ii inteleg..nu ma asteptam sa  sara de pe scena in bratele noastre ..pt mine a fost ok si asa..oricum Him au facut un show mai bun ca in 2006…si daca si sonorizarea ii ajuta ca ar fi iesit ceva foarte tare.

A doua zi am plecat spre Sibiu sa prind si Artmania…nu m-am omorat dupa celelete trupe dar Apocalyptica m-a terminat,. O sonorizare bestiala..cum nu credem ca poate exista vreodata..si doamneeee!!!! cum puteau sa sune live…superb…cei 10 ani de experiente pe care ii au cei care organizeaza Artmaina si-au spus cuvantul.si Apocalyptica a fost la inalaitme.Superb.

Duminica am plecat o fuga spre Sighioasa..imi era tare dor de ea…si cat m-am bucurat sa o revad. ne-am invartit si acolo cat am putut si dupa tusti acasa…luni..oribila zi ..dar mai am de suportat o saptamana si plec iar..si asta e bineee!

Leave a Reply

