Dubrovnik ..si imprejurimi

Incep si eu cu povestile…nici nu stiu cu ce sa incep ..ca frumosa tare a mai fost la mine vacanta..si ma apuca dorul de mareeee si ma duce departe, departe…

Am plecat de dimineata si drum lung fu pana in Serbia..unde am baut bere de ghimbir si m-am balacit  in cada cu vibromasaj care dupa un drum lung a fost o desfatare. Serbia mi-a placut ca tara cat am reusit sa vad de pe drum, peisaje frumoase, frumoase..dupa am trecut in Muntenegru, unde am vizitat Canionul Tara si Kotor….Canionul Tara arata incredibil de fain…e superb..ar fi bine de stat o zi macar acolo..eu am fost in trecere…seara am ajuns in Kotor, unde ne-am cazat…era asa de fain acolo..ieseai din casa, traversai o straduta mica si ajungeai la mare….a doua zi dimineata ne-am balacit bine in apa…albastra, limpede, vedeai fundul marii ..si pestisori :d..marea arata sublim…dupa am fost la cele 1300 de trepte, pe care le-am urcat pe o caldura infernala..din pacate la 1000 de trepte, am clacat..300 nu am mai putut urca..nu mai avem nici apa…eu in 3 picioare…au fost suficiente cele 1000 pentru mine…si m-am pus sa cobor 1000 de trepte…jos cand am ajuns ma durea glezna destul de tare..s-a si umflat zilele urmatoare..dar m-am bucurat ca am reusit sa ajung destul de sus.

Dupa am vizitat Dubrovnikul…in prima zi ne-am plimbat prin orasul vechi…unde cica s-au filmat si cateva episoade din ultimul sezon din Game of thrones…. Dubrovnikul arata superb….apa incredibila..sarata, te tine sa plutesti..nu prea ai cum sa mori in ea ca te ridica la suprafata imediat :))..ne-am scufundat si noi un pic prin ea.. am intrat cu capul sub apa……si am vazut pestisori..din pacate nu pot sa imi tin respiratia mult sub apa….dar a fost perfect asa. Plajele lor..incredibile….nimeni nu vinde clatite si porumb pe plaja..deci e ok..toata lumea isi vede de treaba lor, nu se leaga nimeni de tine, din punctul asta de vedere e superb..curata plaja..curata apa…

A doua zi am fost in croaziera la 3 insule din jurul Dubrovnikului…a fost faina..insulele aratau bestial..din pacate ne-a zis ca ne lasa cate 1 o ora pe primele 2 si 3 pe ultima..dar in realitate am stat 30 de minute pe primele 2 si 2 ore pe ultima..deci in 30 de minute nu poti face mare lucru..ne-am balacit repede in mare si tusti pe vapor…dar a fost fain..ne-au dat si sucuri si apa si mic dejun pe vapor..a fost ok..ma bucur tare mult ca am ajuns si la insule..nu am mai fost pe insule pana acum :)))

Dupa am plecat in Split…unde am vizitat Palatul lui Dioclețian..am nimerit de Sf Marie si am prin procesiunea..cand au scos o icoana din biserica si o plimbau pe acolo..a fost fain…din pacate nu ne-au lasat sa vizitam biserica ..dar ne-am plimbat prin palat si a fost ok si asa.

Dupa am fost la Punta Rata ..o plaja superba..care are o mica insulita cu un copac pe ea..am inotat de zor pana la ea..cred ca cam o ora ne-a luat sa ajungem pana la ea..era superb acolo si am inotat la apa adanca, nu mai simtea fundul marii..dar bine, cu colac..eram in siguranta..

Apoi am ajuns la lacurile Plitvice..unde am murit ….e incredibila de faina zona….cascade , peste cascade peste cascade….lacuri..pestisori si tot ce vrei…e superb acolo..am facut traseul de 6 ore, dar am vazut si lacurile de sus si cele de jos..a fost ok asa…dupa lacuri am plecat in Ungaria la lacul Balaton, dar aici am prin vreme naspa deci ..nu ne-am mai balacit…si asa pe ploaie era cam mohorat…apoi am vizitat un pic Budapeste si tusti acasuca….si cam asa a fost vacantuca mea

3 thoughts on “Dubrovnik ..si imprejurimi

Leave a Reply

