Chisinau

Weekend-ul asta  a fost destul de plin la mine..Sambata am fost la cules via..unde mi-am cam nenorocit spatele :d.dar a fost detul de amuzat..din cand in cand merg si activitati din astea.

Duminica am zis sa tragem o fuga pana la Chisinau..sa vedem care e treaba si pe acolo..si asa am si facut.

Am plecat de dimineata…3 ore am facut pana in Chisinau…la vama am pierdut un pic timpul..cu schimbatul banilor, rovineta…si aia de acolo se miscau cam in relauare dar a fost ok si asa….dupa 3 ore am ajuns si noi la destinatie si primul popas a fost in Mall …unde am papat ..la un resaturant cu specific mexicam..niste chestii interesante..ca niste clatite cu cipureci si sos de branza.si cu masline si mozzarella..niste chesti foarte bunute..si am batut o sangria buna buna…fain a fost ca pana a venit mancarea ne-au servit niste nachos cu sos bun bun, asta din partea casei..mi s-a parut simpatic gestul

Dupa papica am plecat la plimbare prin Mall..am vrut sa imi iau niste hainute dar erau foare scumpe asa ca am renuntat la gandul asta si am plecat spre Muzeul Satului…desi era trecut si pe GPS si l-am gasit si la obiective turistice..nu am gast asa ceva..in locul unde trebuia sa fie muzeul era doar o simpla biserica veche din lemn…foarte draguta..si na, ne-am plimbat pe acolo.

Dupa ne-am dus sa vedem Arcul de Triumf…care e destul de mititel, dar simpatic..si ne-am plimbat prin Parcul Catedralei si mai era acolo un parc a carui nume in scapa ..unde ne-am plimbat cu bicicleta cu 4 locuri…foarte simpatica chestie

Dupa toate astea se cam facea seara ..am lasat toata in urma si am plecat spre casa..si dupa alte 3 ore lungi de drum am reusit sa ajung si eu acasa..destul de obosita..si azi am reusit sa ma trezesc cam la fel de obosita :)))

Leave a Reply

