Pauza!

Am luat o scurta pauza de pe fb..o perioada..poate o saptamna…poate pana la inceputul lui aprilie..cine stie?..am atatea lucruri de facut si nu reusesc sa el fac..recunosc..pierd un pic de timp cu fb asta .

Cum am primit in ultima vreme multe carti ..imi trebuie ceva imp sa le citesc + kineto, pozat..munci si alte chestii..o mica pauza este binevenita oricand😀..oricum ma simt obostita…poate e astenia de primavara..poate nu ..cine poate stii?….si un somnic bun este binevenit😀

Si dupa 2 luni frumoase am scapat iar la cafea..nu sunt multumita de mine..dar ce sa fac?..de luni iar nu mai beau cafea..pt a cata oara, oare? :)))

Leave a Reply

