RIP YM

Am inteles ca  pe 5 august de inchide yahoo messenger. Vestea m-a intristat un pic…a fost prietenul meu cel mai bun in anii de faculta si un pic dupa..recunosc ca nu am mai intrat pe yahoo messenger cam de 2 ani..dar era acolo..si era simpatic..si aveam arhiva mea cu toate conversatiile mele..cu certurile mele pasionale..cu impararile minunate…cu disctiile interminabile..si cu noptile albe…am avut momente frumoase cu tine drag prieten.

Acum se pare ca trebuie sa te pasaresc pt pentru totdeauna..si recunosc…sunt trista…dar toti murim.

Sa-ti fie tarana usoara..cand va veni momentul….adio dragi prieteni de pe yahoo care mi-ati umplut zilele si noptile…cu unii ma mai intanesc pe fb..cu altii nu….sa ramaneti toti cu bine..oriunde va aflati😀

Leave a Reply

