la multi ani bloghi!

dupa cum deja toata lumea, tot orasul, toata tara si tot universul stie..azi blog-ul meu face 3 anisori. In cinstea acestei aniversari, soarele a stralucit azi mai viu ca niciodata…copacii s-au inverzit repede, si hirdobicicletele si barcutele au aparut in parc ca ciupercile dupa ploaie. Si toate astea doar in cinstea mea!

si daca tot nu aveam cine stie ca planuri pt Paste, macar acum stiu ca sa o ma balacesc ca o rata in hodrobicicleta mea…cu care sincer abia astept sa ma distrez. Dar pana una alta trebuie sa vina Pastele….si eu trebuie sa fac mancare si alte balarii……si am o febra muscularaaaa.!!! Nu se ofera nimeni sa faca treaba in locul meu? :d

oricum….la multi ani bloghi! :* sa cresti mare si frumos…..anul trecut speram sa nu mai implinesti 3 anisori ..dar se pare ca acel vis a fost ruinat ..la fel ca multe altele…..si ai implinit totusi 3 anisori……